۶ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

معرفی مجموعه انبارهای پیمان

معرفی مجموعه انبارهای پیمان

 


مجموعه انبار پیمان در سال 1384 با هدف ایجاد فضاهایی جهت انبار و نگهداری کالا با استاندارد های روز دنیا و دارای بالاترین سطح ایمنی و کیفی در زمینی به مساحت 20000متر مربع داخل شهر تهران شروع به فعالیت نموده و در طی این مدت با رویکرد ارتقای دائمی سطح کیفی مجموعه با ایجاد محیطی امن و زیبا با تامین تمامی امکانات مورد نیاز انبارهادر داخل سالن تا به امروز به اذعان مشتری ها ؛ تبدیل به بهترین انبار عمومی حال حاضر در ایران گردیده است .

این مجموعه با داشتن حدود 50 باب انبار مستقل در متراژهای مختلف از 50 الی 1000 مترمربع آماده ارائه بهترین خدمات با بالاترین سطح کیفی به شرکت ها , اشخاص و موسسات تجاری می باشد.

 

منبع: اجاره انبار در تهران

۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۹:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
peyman warehouse

ایام کاری قسمت اداری مجموعه

ایام کاری قسمت اداری مجموعه


قسمت اداری مجموعه از ساعت 9:00 صبح لغایت 17:00 عصر در روزهای شنبه الی چهارشنبه و از ساعت 9:00 صبح لغایت 14:00 در روزهای پنجشنبه آماده پاسخگویی به مشتریان می باشد.

 

منبع: اجاره انبار در تهران

۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۹:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
peyman warehouse

انبار2

انبار

معمولا تعاریف بسیار زیادی از انبار در ذهن افراد مختلف وجود داشته و هر یک از افراد گوناگون ، دیدگاه و ذهنیت خاص خود را نسبت به انبار ها داشته و تفکر می نمایند .

در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات جامع و دقیقی را در رابطه با این موضوع به صورت خلاصه خدمت شما عزیزان ارائه نماییم با توجه به این که اجاره انبار در تهران موضوع اصلی فعالیت سایت ماست. لازم است توضیحاتی درباره شاخه اصلی موضوع ارائه گردد.

معمولا به محیط های صنعتی و بزرگی که برای ذخیره نمودن اجناس و ابزار مختلف در تعداد های زیاد استفاده میشود ،انبار می گویند .

انبار ها یا همان محیط های صنعتی که به آن ها انبار گفته می شود ، دارای انواع مختلفی می باشند که این مدل ها و انواع مختلف آن مربوط به وضعیت و محل قرار گیری آنها میباشد .

برخی از مدل های مختلف انبار ها عبارت اند از :

1- باز و بدون پوشش سقفی

2-  بسته و همراه با پوشش سقفی

3- کاملا پوشیده شده

البته شایان به ذکر است که انبار ها را میتوان از نگاه دیگر و جهت های دیگری نیز تقسیم نمود ، به عنوان مثال : انبارها از لحاظ اجناسی که در آن ها نگهداری میشود ، انبار از لحاظ مکان و …………….

منبع :

اجاره انبار در تهران

۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۹:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
peyman warehouse

انبار

انبار


انبار, شاید با شنیدن کلمه انبار ذهن تمامی افراد به سمت یک مکان بزرگ (انبار) بدون برق , بدون آب و در وسط بیابان برود .

انبار در واقع فضای خشک و بی آب و علف که تصور میکنیم نیست بلکه انبار های مجللی داریم که در حد یک هتل آپارتمان لوکس زیبایی دارند و محل انبار کردن اجناس مهم و یا گران قیمت هستند .

اما در اکثریت انبار ها , بدین شکل است که کسانی که صاحب تجارت یا اموال و یا کسب و کاری هستند که

این اجناس به اندازی ای میباشد که قابل نگهداری در مکان های شخصی نمیباشد نسبت به اجاره انبارو انبار

داشتن اقدام میکنند .

اما انبار های بزرگ تنها اجاره کردن آنها ملاک نیست بلکه انبار هایی که اجناس زیادی در آنها بایگانی و نگهداری میشود مستلزم مسئولینی هستند که وظایف مختلفی را میبایست در انبار به عهده بگیرند .

از جمله مهمترین مامورینی که میبایست در انبار حضور داشته باشند میتوان به ماموران حفاظت فیزیکی

انبار یا همان نگهبانی انبار اشاره کرد . چرا که مسلما انبار که پر از اجناس میباشد , احتیاج به مراقبت دارد

تا از دزدی و سرقت در آن انبار جلوگیری شود .

منبع : 

اجاره انبار در تهران


۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۹:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
peyman warehouse

اجاره انبار


اجاره انبار

 

همانطور که با تمامی قوانین اجاره انبار و تبصره ها و همه قواعدی که هم در اجاره انبار و هم اجارهساختمان یا هر ملکی آشنا هستید , اجاره انبار نیز همانند ساختمان های معمولی پیرو قوانین خاصی عمل میکند .

چرا که اجاره انبار نیز  یک ملک حساب شده و قوانین مستجر و صاحب ملک در تمامی ملک ها یکسان میباشد و طبق قوانین مشخص میبایست دوطرف چه کسی که نسبت به اجاره انبار اقدام نموده و هم صاحب ملک پیرو این قوانین بوده و با یکدیگر همکاری های لازمه را انجام بدهند.

شاید برایتان سوال باشد که چرا  اجاره انبار نیز مانند اجاره ملک های اداری و تجاری است و هیچ فرقی ندارد , در حالی که هدف ما از اجاره انبار همانطور که از اسمش پیداست میخواهیم اجناسی را انباربکنیم و هدف ما از اجاره انبار استفاده بدین شکل .....

منبع :

اجاره انبار در تهران

۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۹:۳۲ ۱۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
peyman warehouse

چرا انبار پیمان

چرا انبار پیمان

 

طی بررسی ها و نظرسنجی های انجام شده از مشتریان این مجموعه طی سالیان مختلف بارزترین دلایل انتخاب این مجموعه به قرار زیر بوده است :

  1. مشتری مداری و تامین حداکثری توقعات مشتریان با بهره گیری از کادر مجرب و کارآزموده
  2. ایمنی بسیار بالای مجموعه به جهت برخورداری از سیستمهای امنیتی , دوربینهای مدار بسته , سیستم اعلام و اطفاء حریق اتوماتیک داخل سالنها و استاندارد بودن برق کشیهای سالنها
  3. وجود تمامی امکانات داخل سالنها اعم ار آب و برق 3 فاز و گاز و قسمت اداری و کولر
  4. دسترسی آسان به جهت موقعیت مکانی مجموعه داخل شهر تهران و نزدیکی به معابر اصلی و شریانهای مهم شهری
  5. نزدیکی و دسترسی آسان به کمربندی آزادگان به جهت تسهیل ورود کامیون و تریلر در طول شبانه روز
  6. داشتن تمامی مجوز های قانونی لازم و عضویت در اتحادیه این صنف

منبع :

اجاره انبار در تهران

۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۹:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
peyman warehouse